Організація освітнього процесу у 2020/2021навчальному році

Організація освітньої роботи в комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) № 439 комбінованого типу Харківської міської ради» у 2020/2021 навчальному році здійснюється відповідно до:
-Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту»,
- Базового компонента дошкільної освіти (2012 р.),
-Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді,
-Положення про дошкільний навчальний заклад,
- Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 24.03.2016 № 234),
-листів Міністерства освіти і науки України від 03.07.2009 №1/9-455 «Планування роботи в дошкільних навчальних закладах»;
-Інструктивно-методичного листа МОН України від 30.07.2020 No1/9-411 «Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році»
Зміст освітнього процесу в закладі дошкільної освіти реалізується відповідно до програм:

-«Дитина», освітня програма для дітей від 2 до 7 років (наук.кер. В.О. Огнев'юк; авт. кол.: Г.В.Бєлєнька, О.Л. Богініч, Н.І. Богданець-Білоскаленко)

-Корекційна робота з розвитку мовлення дітей п'ятого року життя з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення. Програмно-методичний комплекс (авт.. Рібцун Ю.В.)

-Корекційна робота з розвитку мовлення дітей четвертого року життя із загальним недорозвиненням мовлення Програмно-методичний комплекс (авт.. Рібцун Ю.В.)

-Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. (авт..Трофименко Л.І.)

-«Україна – моя Батьківщина», програма національно-патріотиного виховання дітей дошкільного віку (авт..: Каплуноська О.М., Кичата І.І., Палець Ю. )

Завдння на 2020/2021 навчальний рік

1.Активізувати роботу з дітьми по формуванню сенсорно-пізнавальної та математичної компетенції.
2. Продовжити роботу по формуванню комунікативно-мовленнєвої компетенції дошкільників засобами сучасних інноваційних методів навчання, по формуванню та корекції мовленнєвої компетентнції дітей, що мають вади мовлення, враховуючи особистісно – орієнтований підхід.
3.Продовжити роботу щодо формування у дітей економічної культури, самосвідомості, навичок соціальної взаємодії, ощадливого використання ресурсів в різних видах діяльності.
4.Створити умови для функціонування інклюзивної групи в ЗДО та забезпечити здійснення індивідуального психолого-педагогічного супроводу дитини, що навчається і виховується в інклюзивній групі.

Розподіл часу на процеси життєдіяльності дітей у закладі дошкільної освіти

на 2020/2021 навчальний рік

ПроцесиРанній вік (3.р.ж.)Молодший вік (4 р.ж.)Середній вік (5.р.ж.)Старший вік (6-7 р.ж.)Примітка
Ранкова зустріч дітей, ігри,самостійна діяльність, індивідуальне спілкування6.30(7.45) - 8.006.30(7.45) - 8.006.30(7.45) - 8.006.30(7.45) - 8.00
Ранкова гімнастика8.00 – 8.058.00 – 8.068.00 – 8.09додаток
Підготовка до сніданку, сніданок8.05 – 8.408.06 – 8.408.09 – 8.408.30 – 8.50
Ігри, підготовка до заняття8.40 – 9.008.40 – 9.008.40 – 9.008.50 – 9.00
Організована освітня діяльність, фізкультхвилинки10-15хв, 1-2-хв15-20 хв, 1-2-хв20-25 хв, 1-2-хв25-30хв, 2-3-хвдодаток
1(8.45)9.00 – 9.159.00 – 9.159.00 – 9.209.00 – 9.25
29.25 – 9.409.25 – 9.459.30 – 9.509.35 – 10.00
310.10 – 10.35
Підготовка до прогулянки, прогулянка. 9.40 – 11.3010.00 – 12.0010.00 -12.1010.35 – 12.20
Повернення з прогулянки,підготовка до обіду, обід.11.30 – 12.2012.00 – 12.5012.10 – 12.5012.20 – 12.50
Підготовка до сну, сон12.20 – 15.0012.50 – 15.0012.50 – 15.0012.50 – 15.10
Поступовий підйом, оздоровчі заходи, підготовка до підвечірку15.00 – 15.2515.00 – 15.1515.00 – 15.1515.10 – 15.20
Підвечірок15.25 – 15.5015.15 – 15.4515.15 – 15.4015.20 – 15.35
Самостійна діяльність, ігри, гурткова робота 15.50 – 16.0015.45 – 16.0015.40 – 16.0015.35 – 16.00
Підготовка до прогулянки, прогулянка, повернення додому16.00 – 16.45(18.30)16.00- 16.45(18.30)16.00- 16.45(18.30)16.00- 16.45(18.30)


Кiлькiсть переглядiв: 540