Організація освітнього процесу у 2020/2021навчальному році
Організація освітньої роботи в комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) № 439 комбінованого типу Харківської міської ради» у 2020/2021 навчальному році здійснюється відповідно до:
-Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту»,
- Базового компонента дошкільної освіти (2012 р.),
-Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді,
-Положення про дошкільний навчальний заклад,
- Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 24.03.2016 № 234),
-листів Міністерства освіти і науки України від 03.07.2009 №1/9-455 «Планування роботи в дошкільних навчальних закладах»;
-Інструктивно-методичного листа МОН України від 30.07.2020 No1/9-411 «Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році»
Зміст освітнього процесу в закладі дошкільної освіти реалізується відповідно до програм:
-«Дитина», освітня програма для дітей від 2 до 7 років (наук.кер. В.О. Огнев'юк; авт. кол.: Г.В.Бєлєнька, О.Л. Богініч, Н.І. Богданець-Білоскаленко)
-Корекційна робота з розвитку мовлення дітей п'ятого року життя з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення. Програмно-методичний комплекс (авт.. Рібцун Ю.В.)
-Корекційна робота з розвитку мовлення дітей четвертого року життя із загальним недорозвиненням мовлення Програмно-методичний комплекс (авт.. Рібцун Ю.В.)
-Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. (авт..Трофименко Л.І.)
-«Україна – моя Батьківщина», програма національно-патріотиного виховання дітей дошкільного віку (авт..: Каплуноська О.М., Кичата І.І., Палець Ю. )
Завдння на 2020/2021 навчальний рік
1.Активізувати роботу з дітьми по формуванню сенсорно-пізнавальної та математичної компетенції.
2. Продовжити роботу по формуванню комунікативно-мовленнєвої компетенції дошкільників засобами сучасних інноваційних методів навчання, по формуванню та корекції мовленнєвої компетентнції дітей, що мають вади мовлення, враховуючи особистісно – орієнтований підхід.
3.Продовжити роботу щодо формування у дітей економічної культури, самосвідомості, навичок соціальної взаємодії, ощадливого використання ресурсів в різних видах діяльності.
4.Створити умови для функціонування інклюзивної групи в ЗДО та забезпечити здійснення індивідуального психолого-педагогічного супроводу дитини, що навчається і виховується в інклюзивній групі.
Розподіл часу на процеси життєдіяльності дітей у закладі дошкільної освіти
на 2020/2021 навчальний рік
Процеси | Ранній вік (3.р.ж.) | Молодший вік (4 р.ж.) | Середній вік (5.р.ж.) | Старший вік (6-7 р.ж.) | Примітка |
Ранкова зустріч дітей, ігри,самостійна діяльність, індивідуальне спілкування | 6.30(7.45) - 8.00 | 6.30(7.45) - 8.00 | 6.30(7.45) - 8.00 | 6.30(7.45) - 8.00 | |
Ранкова гімнастика | 8.00 – 8.05 | 8.00 – 8.06 | 8.00 – 8.09 | додаток | |
Підготовка до сніданку, сніданок | 8.05 – 8.40 | 8.06 – 8.40 | 8.09 – 8.40 | 8.30 – 8.50 | |
Ігри, підготовка до заняття | 8.40 – 9.00 | 8.40 – 9.00 | 8.40 – 9.00 | 8.50 – 9.00 | |
Організована освітня діяльність, фізкультхвилинки | 10-15хв, 1-2-хв | 15-20 хв, 1-2-хв | 20-25 хв, 1-2-хв | 25-30хв, 2-3-хв | додаток |
1 | (8.45)9.00 – 9.15 | 9.00 – 9.15 | 9.00 – 9.20 | 9.00 – 9.25 | |
2 | 9.25 – 9.40 | 9.25 – 9.45 | 9.30 – 9.50 | 9.35 – 10.00 | |
3 | 10.10 – 10.35 | ||||
Підготовка до прогулянки, прогулянка. | 9.40 – 11.30 | 10.00 – 12.00 | 10.00 -12.10 | 10.35 – 12.20 | |
Повернення з прогулянки,підготовка до обіду, обід. | 11.30 – 12.20 | 12.00 – 12.50 | 12.10 – 12.50 | 12.20 – 12.50 | |
Підготовка до сну, сон | 12.20 – 15.00 | 12.50 – 15.00 | 12.50 – 15.00 | 12.50 – 15.10 | |
Поступовий підйом, оздоровчі заходи, підготовка до підвечірку | 15.00 – 15.25 | 15.00 – 15.15 | 15.00 – 15.15 | 15.10 – 15.20 | |
Підвечірок | 15.25 – 15.50 | 15.15 – 15.45 | 15.15 – 15.40 | 15.20 – 15.35 | |
Самостійна діяльність, ігри, гурткова робота | 15.50 – 16.00 | 15.45 – 16.00 | 15.40 – 16.00 | 15.35 – 16.00 | |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, повернення додому | 16.00 – 16.45(18.30) | 16.00- 16.45(18.30) | 16.00- 16.45(18.30) | 16.00- 16.45(18.30) |